Lawplili_MainPic אלימות במשפחה
Lawplili_MainPic אלימות במשפחה
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    דרך אבא הילל סילבר 12,

    מגדל ששון חוגי,

    מתחם הבורסה רמת גן

    טלפון: 077-8041822

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מידע חשוב נוסף

    אני מאמין – אלימות במשפחה

    מקצוע עריכת הדין הוא בין המקצועות הקשים. באופן תמידי אתה מול יריבים, יריבים אשר עברו מסלול הכשרה דומה לשלך, ולעתים הם ללא ניסיון כלל, ובמקרים מסוימים – עם ניסיון רב ביותר.

    אני מאמין - אלימות במשפחה

    חוכמת עורך הדין היא לדעת איך להשיג את התוצאה הטובה ביותר ללקוח שלו. לעתים תהיה זה מלחמת עולם המערבת תקשורת, ואנשי יחסי ציבור עם המולה, רעש וצלצולים. פעמים אחרות יהיה זה על ידי שימוש בחוקר פרטי המתחקה אחר חומר רלבנטי המסייע לעורך הדין בעבודתו.

    הדבר החשוב הוא בתור עורך דין אלימות במשפחה הוא להתאים עצמו לרצון הלקוח בפרט כאשר מדובר בעבירות של אלימות במשפחה. ישנם מקרים בהם הלקוח ירצה למזער את הנזק, ויסכים לצאת מן הפרשה עם זנב מקופל בין הרגליים. ישנם מקרים בהם הלקוח יעדיף לעלות על המוקד מאשר להתגמש.

    על עורך הדין לדעת לשלב בין יושרו המקצועי וניסיונו אשר מכוחם הוא מעריך את חומר הראיות בתיק, מתרשם מהלקוח ומשרטט לעצמו את הנתיבים האפשריים לפעולה, לבין הבנת הלקוח את המציאות ואת העומד מולו. תיאום ציפיות חשוב ביותר בתחום זה – וזאת כדי שהלקוח יידע מההתחלה את האפשרויות העומדות בפניו, ויידע להבין את פעולת עורך הדין.

    עורכי דין רבים מבטיחים ללקוחות פוטנציאליים תילי תילים של הבטחות. יש להיזהר מהבטחות כאלו, שכן לא עורך הדין לבדו קובע איך ייגמר התיק. ישנם צדדים נוספים חשובים ביותר בתחום זה – הפרקליטות, ובית המשפט. מצב אפשרי בהחלט הוא מצב בו עורך הדין חושב שהתיק צריך להסתיים בצורה אחת, כאשר הפרקליטות סבורה אחרת. במקרים כאלו יחליט בית המשפט לכאן או לכאן, ויכול שיחליט על אופציית ביניים, או אופציה אחרת.

    בשל כך חשוב שעורך הדין יהיה חכם מספיק להבין זאת, ולדעת לאן הרוח נושבת. בסופו של יום ההחלטה היא של הלקוח – ועורכי דין רבים שוכחים זאת!

    מדובר בחייו של הלקוח, בשמו הטוב ובחירותו. עורך הדין יכול להמליץ, אך אסור לו להחליט.

    אנחנו מאמינים ביושרה מול הלקוח, ובהצגת הסיטואציה בצורה האובייקטיבית ביותר וזאת כדי להביא למקסימום את מעורבותו של הלקוח והבנתו בזמן הקצר ביותר את המציאות העומדת מולו. פעמים רבות בהגשת כתב אישום נגד אדם קורס עולמו, מתרסקים עסקיו ומשפחתו וחבריו נוטשים אותו.

    במקרים כאלו עורך הדין הפלילי הוא היחיד, היחיד שעומד לצדו של הלקוח.

    *אתר אלימות במשפחה – LawPlili מכיל מאמרים משפטיים וניתוחים משפטיים אך אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי פרטני. יובהר כי העושה שימוש באמור באתר עושה כן באחריותו האישית.

    לייעוץ ראשוני חייג 077-8041822 (זמינות 24 שעות)
    פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      מידע חשוב נוסף