Lawplili_MainPic אלימות במשפחה
Lawplili_MainPic אלימות במשפחה
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    דרך אבא הילל סילבר 12,

    מגדל ששון חוגי,

    מתחם הבורסה רמת גן

    טלפון: 077-8041822

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מידע חשוב נוסף

    הגולשים תמיד נכנסים לביקורות פייסבוק וגוגל – כדאי שתחשבו למה

    השימוש בטכנולוגיה הולך וגובר בעשורים האחרונים, דבר שהפך את האינטרנט לגורם מרכזי המשפיע על שיקול דעת הגולשים בתחומים רבים, לרבות תחום הצרכנות. הרשת מלאה באתרי תוכן ופורטלים המכילים ביקורות והמלצות על מוצרים ובתי עסק שונים.

    הגולשים תמיד נכנסים לביקורות פייסבוק וגוגל - כדאי שתחשבו למה

    ישנם אתרי המלצות ייעודים העוסקים בתחומים ספציפיים וכן אתרים הכוללים דיוני גולשים וביקורות בתחומי תוכן שונים. מלבד האתרים הללו ניתן לאתר ביקורות המצויות בשני האתרים הפופולריים ביותר ברשת האינטרנט- פייסבוק וגוגל. עצם העובדה שפייסבוק וגוגל הם אתרים פופולריים מאוד נותנת להם כוח רב בהשפעה על השוק ועל התודעה של הצרכנים בכל תחום.

    תוכן עניינים

    ביקורות בגוגל

    כחלק ממערכת האתר של גוגל ניתן לראות ביקורת ומידע על עסקים שונים. המידע מופיע יחד עם תוצאת החיפוש הפופולרית ביותר ונגיש לכל גולש. לפי התקנון של גוגל המידע והדירוגים באתר יכולים להתבצע על ידי כל אחד מהגולשים, לרבות בעלי העסקים. דווקא בגלל עובדה זו המידע שניתן על העסקים הוא לא בהכרח האובייקטיבי והמהימן ביותר.

    מנגד, כחלק מהכללים לא ניתן להוסיף הערה באופן אנונימי אלא יש לציין מי כתב אותה, דרישה זו מסייעת להגברת האמינות של התגובות. בנוסף, יכול הגולש למצוא שאלות ותשובות ביחס לאותו העסק ולקבל מידע מדויק יותר אודותיו.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      ביקורות בפייסבוק

      הביקורת בפייסבוק נכתבת על ידי הגולשים בקבוצות או בעמודים המיועדים לכך. אין כל דרך לדעת מי עומד מאחורי הביקורת ועד כמה יש לה אחיזה במציאות. על כן, למרות שמדובר באתר פופולרי יש להביט באופן ביקורתי על האמור בו ולא לבחון את איכותו של נותן שירות או מוצר בהתאם למספר הלייקים שקיבל.

      יש לזכור שחכמת ההמונים לא תמיד עובדת

      לעיתים דווקא הנגישות הרבה של המידע והגישה של כל גולש לכתיבתו עלולה לייצר תמונת מציאות שאינה מדויקת ולהוביל את הצרכנים לקבלת החלטות שגויה. כמו כן, לא כולם מודעים לכך שבעזרת תשלום לא מבוטל של כסף לגוגל או לפייסבוק יכולים בעלי עסקים לשנות את דירוג העסק שלהם, להקפיץ אותו במדד החיפושים או להוסיף ביקורות אוהדות.

      המודעות לעובדות הללו יכולה לסייע לצרכנים להביט בעין ביקורתית על הביקורות שמפורסמות ולחתור לבחינה נוספת של המידע שהתקבל דרך מקורות אלה.

      אז מה עושים?

      בכדי לוודא שהמידע שיש בידינו הוא מהימן מספיק, מומלץ לבחון את המקורות שמהם נלקחות הביקורות ולהחליט האם ועד כמה לקחת בחשבון את האמור שם. לעיתים בבחירה לפנות לאתר ייעודי העוסק במתן ביקורת על תחום ספציפי ניתן לקבל מידע מדויק יותר על תחום החיפוש. דוגמא לכך היא אתר LAWYER-REVIEWS המרכז המלצות על עורכי דין בתחומים שונים.

      תשומת לב לפרטים הבאים תסייע לגולש לבחון את רמת אמינותה של הביקורת:

      • ביקורות מאוזנות
      • הכותב אינו אנונימי
      • מצוין תאריך

      *אתר אלימות במשפחה LawPlili מכיל מאמרים משפטיים וניתוחים משפטיים אך אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי פרטני. יובהר כי העושה שימוש באמור באתר עושה כן באחריותו האישית.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-8041822 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף